Och idag har jag...



Nu har ja varit i skolan igen. Denna gång var det årsmöte för skoltidningen. Tanken är att vi ska bilda ett utskott och då måste man ha ett årsmöte och säga att "nu är vi ett utskott". Så det va i princip det vi gjorde. Och så valde vi ordförand m.m. eftersom man måste ha det när man är ett utskott. Så nu är jag både ekonomiansvarig och sekretrare.... Så går det när man bara är tre personer i ett utskott *hehe*

För övrigt har jag röjt i lägenheten idag. Slängt massa skräp och kört med svinto i diskhon så nu är alla tefläckar borta likaså mina naglar... nästa gång är det plasthandskar som gäller!

Härnäst har jag några alternativa aktiviteter att syselsätta mig med, t.ex. hänga tvätten, diska, bära upp flyttkartonger, börja läsa i kurslitteraturen (är jag verkligen så ambitiös?). Annars kan jag popa popcorn och glo på en bra film.... hum.. tough decision..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0