Phjuh!!




Äntligen har jag skrivit klart artikeln om mäklarmässan. Det tog ju inte allt för lång tid, men kunde inte låta bli att bli stressad eftersom den ska vara inne imorgon! På grund av flytten har jag fått skjuta upp allt annat jag har hållt på med även artiklarna. Skulle igentligen skrivit om fler saker, men det har inte hunnits med.

Imorgon ska jag dock försöka få tag i körledaren och höra om hon vill att jag ska skriva en liten artikel om högskolans kör, skulle ha pratat med henne i onsdags, men eftersom jag var upptagen med att bära flyttkartonger så hade jag inte tid att gå på kören då.

Nu ska jag fixa lite i lägenheten. Börjar ju bli mindre kaos undan för undan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0