Problemet löst!




Nu har jag pratat med telenor och anledningen till att telefonen ringer upp sig själv är att jag har ett nytt röstmedelande... eh.. ok.... känner mig lite korkad, men jag visste inte att det betydde det... är ju inte direkt så att det är nån som talar om det för en. Och jag har inte gjort nån sån inställning!

Sen problemet med att jag knappt kan ringa till folk och att samtal bryts förklarades med att jag kunde testa att byta till GSM. Sen när jag menade på att jag aldrig hade haft det här problemet förut så kom det fram att de hade lite problem med sitt 3G nät för tillfället. Men sagt och gjort, jag ändrate nät och vipps så har jag toppentäcking. Och nu piper det hela tiden, massa nya meddelanden! Folk har tydligen inte kunnat ffå tag på mig heller! *grrr* Jäkla telenor

Synd att de inte kan tala om att det kan bli lite problem med vissa saker självmant utan man måste först bli irriterad och fråga själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0