Dagens modeshow




Så roligt jag har haft idag!

Åkte ner till stan tillsammans med Sara och så mötte vi upp Lisa på Ätbar och köpte med oss varsin sallad till senare. Gick tll Klipparna och träffade de andra som skulle va håtmodeller.

Så gjorde de oss fina i håret och sen fick jag sitta och vänta ett bra tag.. alla andra hade lite mer avnserade frisyrer som tog lite längre tid. Men sen blev vi sminkade och då fick jag också sitta och vänta på min tur, vilket blev sist av alla.

Fick massa glitter runt ögonen och stora långa lösögonfransar! Alla såg urtjusiga ut och jag blev nog lita avis på några stycken, hade gärna fått deras sminkning!

Så skulle vi ta och käka våra sallader, men insåg att vi inte hade varit så smarta när vi kom på idén att köpa med oss mat. Man fick ju inte med några bestick så vi hade inget att ät med! Liten tabbe... *hehe*

När nu alla var klara och fina sprang vi över till Stålverket och väntade på att få springa ut på scen. Där äntligen fick vi varsin gaffel så vi kunde käka våran sallad! Och efter sådär tre tuggor roppade de ut oss på scen...

Men oj vad duktiga vi var på att posa på podiet! Och oj vad mycket beröm vi fick! Och oj vad roligt det var! Snacka om att få mersmak! Hoppas de vill ha fler hårmodeller nån gång!

Efter uppvisningen för Klipparna fick vi vår erfterlängtade mat. Och sen blev det dags att visa nattkläderna. Så upp på scenen igen och svänga runt! Och sen var det klart! Vi fick lite presenter som tack för hjälpen från Kipparna och Femenica bad oss komma ner till dem senare i veckan och hämta en pressent eftersom hon hade råkat glöma att ta med dom.. Me love presenter!!!

Har verkligen haft skitroligt idag! Verkligen nåt jag skulle kunna tänka mig att göra om! Får bara hoppas att det dyker upp fler tillfällen för det bara....

Fick en bra idé för temat till Herrmiddagen sen också.. *hehe* Några tjejer visade upp lite "sexiga underkläder" i stuket playboykanin.... Tror ni grabbarna skulle gilla det?



Dessvärre blev kameran kvar på Klipparna så jag måste efterlysa den imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0