En bedårande dag... *hrm*



Ja, vad har jag haft för mig idag då mån trå?

Jag åkte till skolan imorse kl 9.00 och skulle sitta med ena arbetet och göra en pressentation tills imorgon... Men vi var inte så ambitiösa så vi bestämde oss för att göra vår egen del hemma och sen sätta ihop det...

Eh.. dvs jag får sätta ihop det....

Så resten av dagen har jag tillbringat framför power point och gjort en fin liten pressentation av det jag ska babbla om imorgon....

Jiho vad roligt jag har haft! (märk irronin)



Så nu när jag har varit såååå duktig så skulle man ju kunna tro att jag skulle få slappa lite... Men nix! Nu ska jag åka iväg och jobba på nästa arbete!

Om det nu skulle va till nån tröst så kan jag ju tänka på att om 2½ vecka så är allt det här över....

HJÄLP!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0