En dag i livet



Börjar samlas grus i mina ögon..
Kanske dags att sova..


Blev mycket idag. Först åka hem och väl hemma så vill folk komma och kolla lägenheten... ok tyckte jag, men insåg sen att det va dumt, blev stressigt. Men Sara räddade mig genom att bjussa på käk och skjuts till skolan!

Väl på föreläsningen kom det nån utbildningsansvarig så vi fick tala om vad det va för fel på våra lärare. De är tyvärr rätt så klåpga. Det skulle ta en kvart men tog tre kvart.. vi är inte så nöjda om man säger så...
Ta bara idag tillexempel. Vi kommer dit, läraren ger oss en uppgift som vi ska lösa, men vi vet inte hur, för det har han inte gått igenom än.. det ska han gå igenom på fredag sa han.. ok.... hade ju varit en fördel om han gick igenom det innan vi gör uppgiften.... Och en sak till, i torsdags var det tydligen obligatoriskt.... men det talade han om i slutet av lektionen.... jag va inte där...

Efter skolan sålde jag möbler. Så nu är jag lite rikare... Ok... Vi är lite rikare.. Fast vi blev ett köksbord fattigare.... 

Och tills alldeles nyss satt jag o spelade nåt konstigt spel med tjejerna... först hade jag ingen ras, men jag hade klass.. och sen blev jag dvärg och alv och lite till... sen höll jag tydligen på att vinna men då sabbade alla för mig så jag förlorade allt och Linda vann istället... elakt....



Nähä... om man ändå skulle ta o sova...
Det är ju skola imorgon..
Blä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0