En dag som alla andra de senaste veckorna



Idag har jag varit überambitiös.
Började plugga lite smått efter frukosten..
Vid tolv kom Lisa och å vad tjusig hon va i håret!
Hon blev lila med en orangrosa slinga i!
Ser fram emot mitt frisörbesök, men bävar lite...
hur ser egentligen persikoblont ut?

Efter att ha ringt för att få tag i Sara bestämde vi oss för att gå över och se om hon låg och sov. Vilket hon gjorde. Andra dagen i rad nu som jag kommer och väcker henne mitt på ljusa dagen! *hehe*

Vi var tvugna att inhandla lite motivation och därefter blev vi hur duktiga som helst. Har skrivit klart halva arbetet och sa fortsätt imorgon....*jiho....*


Jag blir bekyld för att övergöda vissa personer mn det är då endå Inte mitt fel!
Det är gubben uppe i huvudet som säger till mig att jag måste bara köpa dipp. Och jordnötsringar. Och lakrisal. Och läsk. Så sluta beskyll mig! Jag kan väll inte rå för om herr hjärna är sötsugen!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0