Humörsvägningar



Ok, snacka om att bli väckt på fel sida!
Sambon ringer och säger att han har pratat med nya bovärden..
De ska byta golv i nya lägenheten
De ska lägga in plastmator!

Kanske inget att bli irriterad över
men jag har sett de "golven" man har att välja på
och de va inte vackra!
De kan lika gärna strunta i att byta golv, för det gör ingen skillnad!

Men varför har de parkett i sovrummet för då?
Ja, det har sambon inte frågat om, inte heller om man kan få parkett istället för de fula mattorna. Han glömde även om de ska göra nåt åt skåpsluckorna vilket jag gärna vill att de ska göra för de var inte heller peciellt vackra!



Ok, så, nu ska jag bli på bättre humör!
Sådär! Nu är jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0