Jäkla, förbannade idioter!!!




Nu ska jag svartmåla Bredbandsbolaget!

Har precis ringt och gjort en flyttanmälan på bredband och telefonin och de ska ha 500 spänn för att flytta det!!!!
Helt jäkla hutlöst!
Att jag ska behöva betala för att fortsätta vara deras kund!
Hade ju lika gärna byta till nåt annat bolag!


GRRRRRRRR!!!!!!
Irriterad.....


Och dessutom säger den jag pratade med att vi bara ha 2 Mbit... konstigt att datorn har sagt att vi har 100...

o så glömd jag fråga om trådlöst bredband....

image152



Kommentarer
Postat av: Dumle

Du tror inte killen skulle börja undra om håret helt plötsligt är dubbelt så långt? Hos frissan så klipper man sig faktiskt! (Och att påstå att det skulle va hårförlängning, nja tror inte han skulle gå på det)

2007-10-12 @ 11:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0