Mardrömsfrisyren




Jag börjar se framör mig fina små frisyrer som spriger runt och räcker ut tungan åt mig... De är inte så tjusiga dessvärre.... riktigt fula frillor svävar runt i mina hallunisationer....


Jag börjar bli lite nervig inför morgondagen... Har inget imot en ny frisyr.... det är bara det att jag gärna vill att det ska bli fint! För även om jag skulle överleva en skräckfriyr så skulle jag va tvungen att se ut så i åtminstonde två dygn! Ingen fara med det igentligen heller.... det är bara det att jag ska redovisa ett arbete inför hela klassen på tisdag och jag vill helst slippa tänka på min fula frill just då...


Därför besämmer vi att jag ska få världens snyggaste hår imorgon! OK!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0