Södagssysslor



En film senare sitter jag nu här med min kära värderingsbok och försöker komma underfund med hur man värderar jord- och skogsbruksfastigheter...

Tyvärr är det mycket mindre intressant än det låter... och det låter inte ens intressant så gissa hur rolig jag har!


Så vad sklle jag hellre göra just nu?

Ja, varför inte:
     hoppa i sängen (där min sambo med självförvållad huvudvärk försöker sova)
     ha snöbollskrig (dessvärre rätt svårt utan snö...) 
     glo på mer film (finns dock ingen bra)
     äta (måste bara hitta lite mat först....)
     pilla mig i naveln ( ioförsig inte så underhållande, men varför inte?)
     
     Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0