Dåliga undanflykter..



Jag är verkligen sugen på att komma igång att träna igen...
Har ju inte rört på mig så mycket under det gångna året och jag vill verkligen komma igång igen..

Kanske detta plöttsliga sug efter att få motionera kommer sig av att jag just nu inte är i form för någon träning? Denna vecka kan jag ju glömma att träna eftersom jag inte tänker motionera bakis. Dessutom verkar jag ha dragit på mig en liten förkylning och sånna ska man inte ha på täningen... Får se hur det blir nästa vecka, den kan ju gå över lika snabbt som den kom...

Ett annat alternativ till min träningslängtan kan ju vara att jag har skaffat mig ett gymkort som börjar gälla sista september. Jag måste helt enkelt komma i form tills dess. Eller, ja.. hela grejen med ett gymkort är väll att man ska komma i form där, men jag skulle gärna ha lite grundmotion innan jag går till ett träningspass.. vill inte dö av utmattning första gången.. *hehe*

Hittills har jag ju hittat förträffligt bra ursäkter till att slippa träna, men det håller nog inte i sig allt för länge.. nästa vecka finns det ingen ursäkt för att festa varrannan dag och sjuk brukar jag ju inte vara så ofta eller länge... fan, jag måste nog ut och springa nästa vecka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0