Frågor? - Ja... får vi gå hem nu?





Har suttit hela långa dagen i skolan!
Från 8.00 - 17.00... det va jobbigt!
Suttit och lyssnat på några gästföreläsare som babblat om lite allt möjligt..

Se! Jag vet inte ens vad de har sagt!
Snacka om otacksamt jobb!

Men nu är jag hemma! Så skönt!
Men... det finns ju endel som ska göras nu också....
Typ ringa bowlinghallen och höra lite om priser för att kunna boka F.L.I.S-aktivitetsdag, jag måste tvätta för nu är det verkligen ont om nåt att ha på sig! Vad mer.. jo, ska åka och handla mat pluss att jag måste in på Lindex och handla trosor för alla mina har försvunnit! Skojar inte, har nästan inga kvar... vete f*n var dom har tagit vägen... Arvid kanske har ätit upp dom...?

Och inte att förglömma! Plugga, plugga, plugga.... *blä*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0