Söndag=vilodag



Lördagens paraj drog ut på tiden så när klocka var 04.30 så var vi hemma vid sänge och det var dags att sova. Till skillnad från vissa andra så var jag inte onykter, så när det var dags att gå upp kl. 08.00 så tog jag mig upp... kan dock inte påstå att jag var pigg.



Mamma satte upp en leksak åt Wilma.
När hon växt till sig lite så kanske hon kan nå ner till golvet också. *hihi*




For hem till mamma och gjorde klart smörgåstårtorna som vi skulle ha med hem till pappa.
Hemma hos pappa var det mycket lungt. *hehe* kan undra vad det berodde på... ?


Vid tre-tiden for jag, Arvid, Tessan, Joel o Wilma hem för att vila upp oss lie.. Jag och Tessan ville ta oss en välbehövligt tupplur. Arvid och Joel behöde nog en de också, men de hade ju åtminstonde fått sova till klockan tolv! De kännde dock av vissa efterverkningar från dagen innan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0