Borde verkligen komma i säng!



Men jag är inte alls trött! Låter som en liten treåring men tur för mig är jag ju vuxen och bestämmer själv när jag ska sova och så vitt jag vet så kommer det inte dyka upp någon byggnisse imorgon så jag for soooova lääänge!!!


Imorgon blir det till att plugga om jag nu kan motivera mig tillräckligt. Men jag måste verkligen försök.

Är rätt sugen på att shoppa lite nytt till garderoben, men jag vet inte om jag har råd med det än. Måste tydligen handla mat också.. För att inte tal om vissa skolböcker som måste inhandlas och ett tandläkarbesök som säkerligen kommer kosta mer än det är värt.


Nä, jag ska sluta gnälla och gå och sova istället.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0