Dags att börja träna nu då...


image303
Har precis anmält mig till vårruset! Det märks ju om det var en så bra idé... kan ju inte påstå att jag är så värst vältränad och jag har mindre än en månad på mig att träna upp mig så jag orkar springa 5 km (så långt har jag för övrigt bara sprungit en enda gång tidigare i mitt liv)

image304
En sak till är att jag måste ut och cykla en massa också så jag får ihop 30 mil innan tjejvättern... Sen har jag ju ett gymkort som jag betalar dyrt för varje månad så det är nog bäst att försöka använda det också iaf en gång i veckan (är vad som behövs för att tjäna på´t).


Förutom all denna träning jag måste hinna med nu så har jag ju några tentor framöver att plugga till.. och lite andra saker som ska göras...några artiklar som måste skrivas o.s.v...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0