Där rök min sovmorgon!



Blev precis väckt av min sambo. Mobiltelefonen är nästan lika effektiv som dörrklockan när det gäller att komma upp på morgonen.

Anledningen till att han ringde var att bilen startade inte imorse, batterit var stendött. Det är ju skit samma egentligen, det gör ju inte mig nåt. Men nu råkar det vara som så att hos oss parkerar man på gatan, det är visserligen angiven parkering där vi står men en dag varje månad är det förbjudet att stå där mellan vissa klockslag...

Den dagen råkar vara idag...

Snacka om irroni... jäkla bil att motarbeta vår ekonomi asså! Den bara tigger efter att få böter!


Ja, och anledningen till att jag inte får sova nåt mer är att jag ska gå ut till bilen klockan 9 och bogsera bort den. Kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0