Fan vad segt



Jahap, vad gör man då? Sitter här hemma helt själv bara för att ens sambo för en gångs skull är iväg på hemvärnsövning. Man kunde ju faktiskt ha hittat på lite ikväll...

Hungrig är jag också. Finns ganska ont med mat här hemma... den som finns är fryst och lever man utan micro så får man skylla sig själv att det tar tre timmar att tina en köttbit! Va bra sugen på att dra iväg och handla hem pommes och bearneis (hur f*n nu det stavas), men jag ändrade mig.. många bäckar små och dessutom ska jag snart till tandläkaren.. det lär bli dyrt!

Nähä.. om man skulle ta och käka upp den sista mackan som finns hemma... fast då får jag ingen frukost... dilemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0