God.... morgon... ?


Vaknade tidigt idag, vid sju, men eftersom jag var uppe så sent så tyckte jag att jag bode sova lite längre och det är anledningen till att jag vaknade först nu... eller, ja, jag vaknade för ungefär en timme sen... har faktiskt varit duktig och diskat och gjort lite fint i köket innan jag satte mig framför datorn.

Är rätt så sugen på att gå en promenad, men skulle gärna ha sällskap.. dessutom finns det nog en viss risk för regn, men man har ju paraplyn! Måste visserligen städa här hemma för det kommer folk hit i kväll, blir lite tjejkväll.


Nähä.. ska se om jag kan väcka nån som vill hålla mig sällskap!


Kommentarer
Postat av: Livsnjutaren

Godmorgon!
En promenad är en bra idag!

2008-04-05 @ 12:38:31
URL: http://misterlivsnjutaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0