Hobbyfrisör..



Idag har jag typ inte pluggat... läst lite på fastighetsmäklarnämndens hemsida så jag kan få lite bättre koll på vad god fastighetsmäklased innebär.

För övrigt har jag varit på årsmöte för tidningen. Lyckades få dit en ny tjej som fick bli ordförande. *hehe* Kommer ha ett nytt årsmöte i höst efter att vi har försökt värva in lite ettor så kan vi omfördela posterna då om det skulle behövas.

Nu har jag även rakat av Arvid håret. Han har tjatat om det så dant nu ett bra tag.. Och vad gör man inte för att vara snäll.. gjorde ju smörgåstårtorna åt honom också... vilket han påstod förut att det var jag som hade sagt ifrån att vi skulle göra dom själva, när det i själva verket var han som kom till mig och bad mig att göra dom så han kunde få bjuda på det när han slutade. *grrr* Jag vet att jag var tveksam till en början eftersom jag har tenan, men jag gick med påt, bara för att vara snäll när han nu för en gångs skull ber om att tillverka nåt själv istället för att köpa.

Nä, nu ska jag sluta beklaga mig och försöka plugga lite... fan att man ska va så jäkla ambitiös och vill ha bra betyg... varför inte bara nöja sig med ett godkänt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0