Hurtiga jag..



För några timmar sedan var jag iväg och sprang första träningsrundan inför VårRuset. Det var inte så jobbigt som man hade kunnat tro, men kändes gjorde det.

Har dessvärre ingen aning om hur långt jag sprang för sträckan är inte uppmätt.. Sara som var med hade en stegräknare på sig så enligt den bör vi ha sprungit mellan 2,5 - 3 km. Inte illa! Nästa gång blir det längre!


Ska försöka få med mig sambon ut och cykla lite nu. Måste kolla så min cykeldator funkar, annars måste jag köpa mig en ny...


Nu, lite övertalning!


Kommentarer
Postat av: Dumle

tips: jogg.se
Där kan du mäta din lilla träningsrunda :)

2008-04-15 @ 16:48:34
URL: http://dumle21.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0