Kan man få tänja på tiden?


Har nästan gjort allt jag ska idag. Några saker återstår ännu, och jag har faktiskt hunnit med att öppna skolboken! (med öppna menar jag också öppna... jag ska försökaläsa nåt snart också)

Ska försöka komma iväg och handla lite nödvändigheter snart också.. Mat måste ätas dessutom.. måste laga den också..

Utöver det sitter det lite folk nere vid kanalen och väntar på mig, hade ju tänkt hinna dit en stund också innan de drar hem igen...


Men först ska jag nog ta och döda datorn eftersom den är såååå förbannat seg!!! Internet låser sig utan att fatta att den har låst sig, och nu när jag håller på att skriva får jag mosa ner tangenterna för att den ska fatta att jag vill skriva nåt! Ibland måste jag trycka flera gånger innan bokstaven jag vill ha dyker upp..


Nä nu ger jag upp! Förbannade dator!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0