Mycket på en gång.



Jahop.. igår hade jag fullt upp. Jobbade till fyra, sen drog jag och Arvid iväg och tvättade bilen (synd att inte rosten försvinner lika lätt), sen blev det en sväng förbi affären och efter det blev det en timme på gymmet. Väl hemma blev det att laga mat. Han precis klart till House så jag bänkade mig i soffan och glodde på tv samtidigt som jag passade på att plugga.

Idag blir nog minst lika hektisk. Ska jobba idag också, men jag tror jag får sluta tidigt för vi är i stort sett klara. Efter det behöver jag få tag i lite folk, bla en som kan hjälpa mig med studentredaktionens ekonomi, och sen min gamla lärare och tjata på honom att ändra mitt betyg (för det har han fortfarande inte fixat!). Sen behöver jag även få tag i folk till nästa artiklar jag ska skriva. Väl hemma måste det tvättas och lagas mat. Har för mig att jag lovad att följa med som sällskap till Göteborg där en kompis ska hämtas. Nånstans här ska jag hinna med och plugga också.

Ja, ja.. jag har inget emot lite att göra, så jag ska inte klaga..



Kommentarer
Postat av: Dumle

Jag kan väl alltid lifta... annars har jag ett litet pengaförråd (läs "pengar undanlagda till sommarhyran som jag kommer använda upp innan dess eftersom jag kan") :P

2008-04-09 @ 10:02:24
URL: http://dumle21.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0