Nu blir jag fundersam...



Fick ett sånt där nyhetsmail från cosmopolitan för ett tag sedan där de bjöd in till en "girls night".  Först struntade jag i det, för hur stor är chansen att man hinner svara tillräckligt fort för att få komma dig?!

Hur som helst, idag har jag fått ett mail.. där det står att jag och en vän är välkomna på girls night...!!

image289


Betyder det att jag får komma? De 100 som svarade först skulle få ett bekräftelsemail... är det här bekräftelsemailet? Va ju inte så mycket info direkt.. hum.. inte så kul att dyka upp där utan att komma in.. men... varför skulle jag få detta mail och ine få komma dit?


Ja, jag vet, jag är nojig....



Nästa grej blir att hitta en vän som vill följa med....



Kommentarer
Postat av: Dumle

Me, me, me, me :D

2008-04-09 @ 00:21:38
URL: http://dumle21.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0