Nytt i garderoben!



Idag blev det en liten shoppingtur nere på "stan". Tanken var egentligen att vi skulle köpt kursböckerna, men själva huvudboken hade inte kommit in än så då kan man lika gärna vänta med övningsboken också... Så det blev kläder istället! *hihi*

image282 image283

Väska och jacka från Ginatricot.

image284

Trodde då aldrig att jag skulle skaffa mig en body, men se, nu har jag två! Även dessa från Ginatricot.

image285 image286

Så jag har letat efter dessa skor! Eller inte just dessa, men denna modell.. finns ju inte att hitta nånstans! Och så sista affären man går in i så finns dom! *jiho* Och se, det är fina små stjärnor på insidan!





Kommentarer
Postat av: Tessan

Men herregud, ska du ha body på dig? Du vet väl om att typ wilma o hennes polare går omkring i det? Men de är ca 8 mån - 2 år gammla... Haha...

2008-04-24 @ 22:21:25
URL: http://tessanrudin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0