Phju!



Idag har jag skolkat från skolan och inte pluggade jag istället som jag borde, utan jag sydde. Fy mig, men fint bli det nog! Bara knapparna kvar nu.. och knapphålen.. är rätt så kass på att sy knapphål så det märks ju om jag lyckas förstöra hela kjolen...

Har fixat kuvert idag så jag kan skicka iväg priserna i tävlingen. Skönt o bli av med det. Måste bara fixa med lite kvitton före ekonomin sen.. och så behöver jag ju ta ut pengarna till handkassa, fårgan är bara var jag ska förvara det.. får säga till om att vi behöver ett litet kassaskrin eller nåt.

Har tillbringat kvällen med att göra smörgåstårter! Mums, mums för de som får äta, d.v.s. Arvids arbetskamrater. Lyckades lura till mig en liten bit som blir min! Kan ju inte göra mumsig smörgåstårta utan att få äta av den själv ju!!

Har lyckats plugga lite idag, men långt ifrån tillräckligt. Måste lära mig lagen utantill så ligger jag nog hyffsat bra till se.. är ju bara 23 paragrafer så det borde ju gå...

Nu ska jag sova så jag kan orka upp skapligt imorgon. Då blir det nog att sy i knapparna och sen plugga... ja, jag prioriterar lite lustigt, jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0