Tillbaks från "plåtningen"



Nu är jag hemma igen från göteborg och the Studio. Var verkligen hur kul som helst! Har med mig några fina bilder hem, närmare bestämt 11 stycken... jag är ganska lättövertalad.. 4 st för 1100 eller 11 st för 500 extra.. tänkte Arvid kunde få bidra med de där sista femhundra *hrm*


     

Hon som fotade frågade om jag hade gjort något liknande förut och det har jag ju ine, första gången jag posar framför en kamera över huvudtaget! Sen undrade hon om hur gamal jag var och hur lång. När vi va klara undrade hon om hon fick behålla mitt nummer och om hon fick ringa mig nån gång i framtiden! Hon som vi gick igenom bildern med tyckte jag skulle skicka in dom till nån agentur (heter det så?)! Bara ett problem... jag har ingen aning om till vem man ska skicka dom.. sånt har jag liksom inte koll på... Nån som vet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0