Wellcome to the 80?s!


I lördags var det partaj med 80-tals tema. För- och eftermiddag gick åt att leta efter en partyoutfit och den lilla tid man hade kvar tills gästerna till vår förfestsmiddag dök upp ägnade jag mig åt att panikstäda i lägenheten för att få bort allt renoveringsdamm och grus som diverse elektriker, rörmokare och golvläggare har dragit in i lägenheten under de två veckor som gått.

Tur nog han jag faktiskt med att duscha och klä på mig innan Jimmy och Lisa dök upp. Sen var det till att laga trerätters medans grabbarna grus roade sig med Arvids peruk. Maten blev god.. dock aningen för salt potatis, men vem klagar... *hehe*

Väl ute på kåren måste jag säga att det blev lite besvikelse av det hela.. Inte var det så mycket folk där och bara hälften var utklädda! Vilka tråkmånsar! Jag såg ut så här:

image279


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0