Åka snart?



Sitter här i soffan med datorn i knät och ena handen i helgens chipspåse. Väntar på att min sambo ska komma hem från jobbet så att vi kan åka iväg till gymmet.

Idag har jag varit ganska duktig. Sov bara till ca nio, sen gick det helt enkelt inte sova mer, var alldeles för pigg. Så går det när man lever några veckor med regelbundna "gå-upp-tider". Satt och fixade lite nödvändigheter, mejlade lite folk och kollade upp lite tider. Sen tvingade jag mig att sitta med datakursen, vilket nog gick sådär... Tvivlar mer och mer på att jag kommer hinna klart till den här tentan. Får nog helt enkelt göra omtentan... om jag orkar.

Nä nu får jag nog sluta äta upp sötsakerna från helgens filmkväll, annars lär jag väll få håll på löpbandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0