Första skoldagen



Så var det dags igen för en ny omgång kurser. Har hyffsad koll på vad det är som ska göras denna läsperiod... och det är tyvärr inte speciellt lite... men, men...

Dessutom har det självlart dykt upp några obligatoriska moment den veckan jag ska på semester. Den ena läraren glömde jag bort att säga till om det, men den andra kursen kom jag ihåg att haffa läraren och sa till att den vecka är jag inte hemma. Det verkade som om det inte gjorde nåt. Verkade som om jag slipper göra någon form av komplettering över huvud taget, vet inte ens om jag måste gå på gästföreläsningen vid ett senare tillfälle, men det verkade inte som så.
Däremot kom läraren med den fina komentaren " jag förstår inte att ni är ute och reser under era studier". Varav jag kontrade med att jag gärna skulle semestra under sommaren om jag kunde, men som student är man rätt så tvungen att jobba då om man vill kunna betala hyran. *hehe*

Nu ska jag iväg och träna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0