Lite babbel...



Idag är det lungt här hemma.. sitter i soffan och funderar på att dra igång nån film att glo på, men får inte riktigt arslet ur vagnen.

Är lite seg idag efter gårdagens partykväll. Har dessutom träingsvärk! Trodde väll ändå att jag var mer vältränad än så, men tydligen inte. Och för att beklaga mig lite mer så gör min armbåge väldigt ont till och från. Var några idioter går som började bråka på dansgolvet och när de hoppade på varandra så puttades alla andra åt sidan, och själv hamnade jag in i räcket och därav min onda armbåge. Skulle ha sparkat lite på dom när de låg där... hämden är ljuv... *hehe*

Funderar på att skaffa mig lite flöt, men jag väntar snällt på min sambo, för jag tänkte att han också kanske ville ha mat... fast jag vet inte hur han har planert... troligen inte alls, men äta behöver han ju, om han nu hinner med det innan han ska iväg igen. Bäst att ta reda på det.. annars kan jag ju äta själv utan att vänta på honom... *hehe*


Nä, en film va det...ska försöka hitta nåt bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0