Dags att däcka i soffan


Va vaken väldigt länge inatt för att göra klart värderingsarbetet. Klockan var tre när vi hade fått ihop en pressentation och då gav vi upp, även om själva arbetet inte va färdigskrivet. Körde hem Anna Lena, sen tillbringade jag nog mer än en timme med att försöka somna.

Så nu har jag precis kommit hem från skolan. Arbetet är redovisat, och arbetet är färdigskrivet och inlämnat. Tog sitt lilla tag, och vi får väll se om läraren anser att det är inlämnat i tid. Han sa iaf inget när vi redovisade. Synd att man inte slipper honom nu...

Nu har jag iaf bäddat ner mig i soffan framför tv:n. Får se hur lång tid det tar innan jag däckar.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Innan jul så här så lägg ner tankarna på att mörda din lärare ;) Nevars fattar att du skämtar. Jag har nominerat dig på min sida Puss

2008-12-18 @ 22:48:17
URL: http://tessanrudin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0