En lite sen "julklapp"


Japp, då var julen nästan över. Skulle egentligen haft lite mer julfirande idag hemma hos sambons föräldrar men det har vi fått ställa in. Eller, ja.. typ iaf... de andra kommer ha julfirande, vi fick inte komma. Elakt eller hur?

Kan ju kanske bero på att det går lite maginflensa eller vad det nu är här bland oss i Rudinsläkten. Lilla Wilma var dålig dan före dopparedan, och inatt låg minsta syster och mamma och kramade toastolen. Själv spydde jag upp frukosten för nån timme sen.

Helt otroligt att jag blev sjuk! Jag brukar då alltid klara mig! Har inte haft maginflensa (eller vad det nu är) sen 10-års åldern eller nåt. Så nu sket sig den statistiken!


Är lite ensamt här när man ligger sjuk, ingen här som vill umgås med mig... elakt... Ingen annan som vill komma och hålla mig sällskap?

Nä, trodde inte det... alla skyr mig som pesten! *hehe*

Kommentarer
Postat av: Dumle

O jag som är sjuk jämt har då klarat mig! Än...

2008-12-26 @ 18:44:00
URL: http://dumle21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0