Hur man skapar en bra start...


Idag skolkar jag lite från skolan. Man skulle ju också kunna kalla det att försova sig... sådär två timmar... men jag har faktiskt tänkt gå dit snart, så fort jag klätt på mig och blivit tillräckligt presentabel för att visa mig ute.

Ska ju endå jobba i eftermiddag så det finns ju ingen anledning till att sitta hemma och lata sig. Dessutom är det gästföreläsning och sådana brukar vara obligatoriska...  Men i majlet från läraren stod det "vore bra om så många av ser som möjligt kom". Jag tar ju det bokstavligt, det är alltså frivilligt. Men jag måste dit iaf, ska (sannolikt) bråka lite med läraren och se om han har fixat fram det han har lovat att ordna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0