Svammel


Idag har jag varit på jobbet. Vet inte riktigt vad jag har gjort, har mest stirrat in i en dataskärm och blivit tokig över alla konstiga utformningar på dokumenten som finns. Hört talas om tabb?

Förlorade halva nageln idag också, för den som är intresserad av att veta. Gjorde inte ont, men vet inte vad jag ska använda nu när jag måste pilla bort nåt....

Sen ändrade jag om bland tidskriftssamlarna, så vi får se om de lyckas hitta nåt sen *hehe*

Nu ska jag slappa eller nåt liknande... sambon är o handlar utan mig, elakt tycker jag. Men han har väll insett att det blir billigare att handla maten utan mig... *hehe*

Har fortfarande inte hunnit dra iväg och handlat arvids julklapp.. måste bli av snart. Får dra dit på fredag helt enkelt, innan det jag ska ha tar slut!

Ok, slappa va det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0