Vår fantastiska lärare har gjort det igen.. jäkla as...


Våra redovisningstider för arbetet har kommit upp idag. Som inledning står följande text:




Till detta följde ett mail där vår kära lärare skriver att man ska gå på alla redovisningstillfällen.

 Det finns två stora fel här. För det första: Sen när var det sagt att det är obligatorisk närvaro? Sen idag tydligen och enligt vissa regler så är det ju inte riktigt tillåtet att lägga ut något som obligatoriskt dagen innan (ganska logiskt). Och för det andra: Det ligger ute en planering där det står att sista inlämningsdag för arbetet är på torsdag. Så hur kan han, så här dagen innan, komma och kräva att man ska lämna in när man redovisar?

Vår kära lärare har sedan tidigare lovat att jag ska få redovisa på torsdag, ett löfte som han tur nog har hållt.

Skickade ett mail till honom förut där jag sa att jag inte kan komma på måndag och tisdag eftersom jag jobbar. Och att jag så här dagen innan inte kan göra så mycket åt det. Får se hur han svarar på det mailet (om han svarar, det är nämligen dåliga odds på att få svar från honom), han har nämligen tidigare, vid flera tillfällen, uttalat sig ganska negativt om att man jobbar under studierna.

Ja, jag fullkomligt avgudar min lärare... (märk ironin)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kan bara fullständigt hålla me dig. Man slutar aldrig att häpnas av vad han hittar på.

2008-12-14 @ 20:44:45
Postat av: Sofia



ÅÅÅHHHH jag blir så förbannad när jag tänker på det men man slutar ju ALDRIG förvånas av han jävla påhitt!!!!!



2008-12-14 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0