Dags att sova



Jupp.. sängen lockar, men samtdigt inte. Vill gärna att dagen ska vara lite lägre ändå för än finns det saker kvar som man vill göra.

Fick en enorm längtan till våren och försommren. Ska bli mysitg med grillkvällar nere vid slussen, det är så jäkla fint där! Och doften sen! Det luktar underbart när det är vår ute!!! Mmmm.. längrar...


Nä, nog med trånanden! Idag har jag inte hunnit sy så mycket mer än en kjol. Började lite inprovicerande men kom fram till att det är bättre att inprovicera på mönsterpapper än direkt på tyget.... jag fick sprätta lite. Kom också fram till att jag bör ändra min underkjol lite för annars kommer det bli alldeles för fluffigt! Dessutom måste jag skaffa mig ordentligt täckande trosor för pojkarn på herrmiddan kommer garranterat få en glimt eller två av min bak!




Bäst att sova nu.. ska försöka komma upp skapligt så jag hinner sy lite imorgon också! Ska gärna bli klar imorgon nämligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0