Det var länge sedan...



Äntligen har jag varit iväg och shoppat lite! Blev inte så mycket, men det räcker långa vägar med tanke på hur länge sedan det var jag köpte nya kläder senast!

Blir dessvärre lite dumsnål nu när jag väl har pengar, vill att det ska räcka till allt!

Hittade riktigt snygga t-shirts på ginatricot som jag blev bra sugen på att köpa, men samtidigt känns det som om det är aningen för mycket vinter ute än för att börja springa runt i vårkläder.

Måste nog dock köpa mig en ny lite vårig jacka och några skor. Funderar på att dra till Överby imorgon och göra av med mer pengar. Måste ändå iväg och leta grejer till min utklädnad till herrmiddan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0