En dag som alla andra dagar



Vad har man gjort idag då? Ingenting känns det som. Pluggat lite, för det kan jag inte smita undan längre. Tentan är om knapt två veckor, så det är dags att sätta lite fart.

Vi var iväg och kollade på en bil i Åmål. Men det blir inget bilköp. Men vi fick en trevlig liten åktur istället.

I övrigt har jag bara slappat. Tryckt i mig godis och chips så jag lär ju rulla till sängen, men än är det inte slut! Det gäller ju att komma i form till sommaren *hehe* Tror det blir att ta sig till gymmet i veckan i så fall!

Nä, nu ska jag ta och krypa till kojs. Det ligger någon inne i sängen och ber så snällt om sälskap så det är nog bäst att gå och lägga sig *hehe*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0