FLIS-pub nalkas



Ikväll är det afterschool-pub på kåren, men jag får inte supa för jag ska jobba. Alltså, jag ska jobba på kåren.. tydligen är det nån som har bestämt att man inte får vara onykter om man själv ska servera alkohol... synd... hade blivit spännande drinkar då *hehe*


Eftersom det är FLIS-pub så dammade jag av min overall för att ha på mig den ikväll. Dessvärre har jag ännu inte gjort iordning overallen ordentligt. Mitt namn är fortfarande inte ditsytt och jag har några märken som också ska sys dit. Så jag har lite snabt sytt på ett av märkena så nu har jag tre märken på overallen!!! (imponerande va?) Dessutom satte jag fast min kapsylöppnare i ett band.. hade ingen kedja så nu har jag ett fint litet sverigeband som skär sig med min lila overall!


Men nu måste jag visst dra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0