Ja idag har ju varit en intressant dag



Skulle sitta med arbetet idag, hade de andra tänkt iaf, jag hade ju redan sagt att jag inte kunde. Vi hade ju faktiskt bestämt en annan dag från början så det är ju inte mitt fel att de ändrar. Men de verkar vara irriterade på oss för att vi "inte gör nåt". Saken är ju bara den att de var redan frånbörjan på det klara med att vi var upptagna med att plugga till tentan förra veckan och vi sa att vi gärna satt mycket den här veckan med vår del, men det dög tydligen inte. Imorgon ska vi tydligen göra klart arbetet. Inte för att göra dem besvikna, men vi kommer inte bli klara med arbetet imorgon, det är mer kvar än de räknat med!

Sen lyckade vi ordna upp tävlingen till tidningen. Måste ordna lite med det imorgon också, pluss att jag måste skriva de andra artiklarna.

Sen fick jag svar från Svensk fast om att jag kommer nog inte kunna få nån praktik i sommar för de har redan väldigt många praktikanter. Kansk i höst, men då får jag höra av mig senare när de vet hur det ser ut då. Min vanliga tur antar jag...

Var på möte idag för herrmiddage. De verkade gilla min idé som jag inte kan tala om vad den handlar om eftersom den är hemlig! Måste bara strukturera upp den och hitta nån som är duktig med att klippa och klistra med musik.


Nu blir det sängen som gäller. Ska upp tidigt imorgon och "göra klart" arbetet.


Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0