Så kan det gå



Igår var det party! Blev många drinkar och massa skitsnack. Kockan blev mycket och eftersom bussarna slutar gå nån gång innan två så var ju frågan hur man skulle komma hem. Taxi var ju inte att tänka med tanke på pengabristen. Sen visade det sig att jag inte fick gå hem heller. Arvid förbjöd mig det. Hans flicka får inte springa runt ensam mitt i natten.

Det var ju inga större problem det där med att inte komma hem. Det finns ju en soffa som går att sova på hos AL om det skulle behövas. Nu slapp jag ju det då Sara dök upp vid fyra tiden. Så eftersom hon inte skulle dricka nåt så kunde hon köra hem mig! Hur smidigt som helst!


Däremot blev Arvid lätt chockad imorse när han upptäckte att jag låg i sängen bredvid honom och sov! Han utbrast bara: "Hur kom du hem?!"  Sen skällde han på mig om att jag måste ju förvarna om när jag har tänkt komma hem! Varför då kan man ju undra *hehe*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0