Utbildningsdagen...



Har nyligen kommit hem från Högskolan Västs utbildninsmässa där jag har sprungit runt och lekt reporter. Vi försökte även dela ut tidningar till de små gymnasieeleverna men det var lite svårt. Till en början körde vi med: "är du intresserad av att skriva..." Reaktonen vi fick då var vetskrämda små barn som ryggade tillbaks medans de förskräckt pressade fram ett nej. Så vi fick byta metod. Kort och gott blev det: "Vill ni ha en tidning?" Det funkade aningen bättre. Förutom att de små barnen började gå förbi oss med några meters avstånd.

Har lyckats dra på mig en förkylning också. Det var tydligen inte bra att träna igår för imorse vakade jag med halsont och nu är halsen öm och ögonen känns blanka och huvudet är nog aningen för trångt för det som ska rymmas innuti. Men det går nog över snart! Hoppas jag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0