Vankas bröllop???



image262
Tror min pappa är sugen på att höra bröllopsklockor ringa. Inte för sig själv då utan för mig verkar det som.

I helgen när jag var hemma satt syster yster och pratade med pappa i telefon och sa då till mig att "pappa undra när ni ska gifta er". Eh..???

Sedan när jag vid ett av besöken hemma hos pappa frågade om de möjligen kände till nån bra utklädesaffär så trodde pappsen att jag frågade efter någon bra brudklädesaffär!

Så nu undrar jag: varför är det just jag som måste gifta mig? Jag råkar ju faktiskt ha tre systrar! Ok att den ena är aningen underårig och att en annan är aningen singel men jag råkar ju faktiskt ha en syster som varken är underårig eller singel! Varför kan inte hon gifta sig? Ok att de är aningen panka men jag trodde ju brudens far ska stå för kalaset *hehe* Och sen när blev en fattig student rikare än småbarnsförräldrar?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0