Varför är slem grönt?



Ja, detta är ju en viktig fråga. Speciellt när man har legat en hel natt och försökt somna utan större framsteg på grund av en envis irriterande hosta. Så fort jag höl på att somna så hostade jag till lite! Och inte kan man somna när man hostar!!

Morgonen (ja, för mig är det fortfarande morgon, jag har ju liksom nyss gått upp!) har jag tillbringat med att hosta upp slem och snytit mig. Mycket intressant att veta eller hur. Men nu tror jag att det mesta som ville ut har kommit ut, så har jag tur så kanske jag kan bli friskförklarad snart!

Elller... jag är ju frik, jag bara råkar vara lite förkyld.. det är ju inte samma sak som att vara sjuk. Sjuk är man när man inte klarar av att gå upp ur sängen ens, och får åka till sjukhus. Så jag är som sagt frisk som en nötkärna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0