Bakisdag x 4



Igår var det inflyttningsfest med utgång. Roligt hade vi och många drinkar blev det. Dessvärre blev det väldigt lite kort! Synd, jag brukar vara ganska bra på att ta mycket blider annars.

Väl ute så spilde Sara ut sin lakritsshot på mig... tur att man va svartklädd *hehe* Bestälde en piggelindrink som var skitäklig! Bartendern kunde verkligen inte blanda, och han missade att ge mig studentrabatt *grr*

Det blev efterfest hos Sara sen, men där hände det inget speciellt. Var hemma vid tre ungefär skulle jag tro, och tog och plockade undan alla muggar och flaskor i lägenheten så klockan var över fyra innan jag kom i säng. Dessvärre vaknade jag vid sex eftersom jag glömde dra ur timern till ljusstakarna i fönstret så de tändes vilket jag vaknade av. Lyckades somna om igen men det tog ett tag, och sov till tolv!

Idag blir det att ta igen veckans bakisdagar som jag missat. Ska inte lämna soffan! Har käkat en tallrik nudelsoppa, världens bästa bakismat!

Ska nog glo på film nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0