Beklagande över bristen på pengar..



Sitter här och planerar min budget den kommande månaden. Ingen rolig syn måste jag säga. Nog att sälenresan tog en viss del av kassan, men det finns ju en hel del andra roliga måsten som ska betals.

Tex har jag avbetalning på möblerna från ikea. Tanken är ju att betala 1000 spän i månaden så jag blir av med det fort. Och jag tänker inte snåla in på det!

Så är det ju dessa standardkostnader som hyra, el och telefon o bredband. Inget man kan slippa ifrån precis.

Så är det kåravgiften. Måste betalas. Precis som alla skolböckerna jag har köpt på mig. Varför tror ni att man är fattig student?

Andra roliga saker som pengarna måste räcka till är nya p-piller (eftersom småbarn troligen är dyrare) och tandläkarbesök vilket lär bli dyrt!

Och sen är det ju alla hjärtans dag sen också.. hade ju faktiskt varit roligt att kunna överraska Arvid med en romantisk week-end på nåt trevligt hotell.. men, men...




Nån som vill skänka pengar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0