Då ska man sätta fart igen då..



Jahap, då var man i full gång igen! Har hunnit skicka iväg lite mail och ordnat med lite annat som måste fixas så här på morgonkvisten. Det första jag fick göra var dock att rensa ur mailboxe eftersom den nästan var full! Illa, illa.

Känner mig lite smått kraslig också. Är helt tjock i halsen och är allmänt trött. Inte bra. Har liksom inte tid att vara sjuk just nu. Men mitt imunförsvar verkar strejka så vad gör man? Kom att tänka på att det var ungefär vid den här tiden på året som jag blev sjuk förra året också! Annars brukar jag ju knapt va förkyld ens... kanske blir en vana.. sjuk en gång om året. *hum*



Nähäp.. om man skulle fortsätta lite nu då. Har jag tur så hinner jag kika i skolböckerna också. Måste iväg på lektion sen i eftermiddag också. Måste ju försöka hänga med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0