Full rulle!



Har ägnat eftermiddagen åt att sy min väst. Jag har nog lyckats komma ungefär halvvägs på den nu. Som vanligt kan jag inte låta bli att ändra lite saker så jag lyckas alltid skaffa mig lite extra jobb. Men har jag tur så blir den klar imorgon, om jag nu hinner sy nåt.

Imorgon ska jag på möte där vi ska planera en tävling, ska bestämma tävlingsregler och leta upp företag som vill sponsra med priser, så det kan nog ta ett tag. Sen på eftermiddagen är det troligen kör så det är ju kul om man hinner gå på.

Andra saker som skulle vara bra att hinna med o göra imorgon är t.ex. att anmäla mig till omtentan, kolla igenom o redigera mitt cv så jag kan ringa en mäklarbyrå och söka praktik. Jag behöver skriva rent protokollet från mötet med skoltidningen och så måste jag ju plugga också förståss.


Nu ska jag krypa till kojs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0