Nu är jag trött...



Det har varit full fart hela dagen! Va uppe skapligt så jag han faktiskt med att plugga lite på morgonen. Drog till skolan vid 10 och började planera skoltidningens namntävling. Dessutom kollade vi upp nästa veckas utbildningsmässa och hur det var tänkt att vi skulle involveras.

Vi drog ner på stan och gick runt bland företagen och frågade om de var intresserade av att sponsra. Dessvärre kan jag inte säga att vi har någn sponsring helt spikad än, men det ser väldigt lovande ut.

Väl hemma igen så fick jag sätta mig och ordna fram lite papper och planera lite för den närmsta veckan. Därefter var det tänkt att jag skulle plugga, men klockan var alldeles för mycket och min sambo stog och tjatade om att han var hungrig. Jag sa åt honom att laga mat, så det blev hamburgare från Sibylla.

Därefter lockade symaskninen mer än böckerna. Han inte sy så mycket innan jag hamnade framför datorn igen.. mest på grund av att kolckan är rätt mycket.



Det ä väll bäst att jag kryper i säng nu så jag hinner göra lite saker imorgon också.


Jag måste planera lite födelsedagsfirande och hemresor framöver... men jag har ingen aning om hur jag vill ha det än....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0